Szkolenia dla hoteli

Dziesiątki najlepszych polskich hoteli zaopatruje swoje restauracje i pokojowe barki w wina z naszej oferty. Na tym jednak nie kończy się nasza współpraca. Hotele korzystają z naszych szkoleń - dedykowanych kelnerom w hotelowych restauracjach, pracownikom obsługi restauracji, a nawet osobom zarządzającym hotelowymi restauracjami.

W trakcie szkolenia przekazujemy podstawową wiedzę o winie, głównych krajach produkujących wino i najważniejszych regionach winiarskich. Omawiamy podstawowe szczepy winorośli i systemy klasyfikacji win. Przekazujemy podstawowe zasady dotyczące serwisu wina w restauracji, obsługi klienta i podstawowe zasady doboru win do potraw.
Poszerzamy wiedzę na temat najważniejszych regionów winiarskich, winiarskich ikon, win bio i biodynamicznych oraz naturalnych. Włączamy elementy zarzadzania: sprzedaż win na kieliszki, przechowywanie wina, także otwartych butelek, obsługa reklamacji. Omawiamy szerzej temat wad wina, jak je rozpoznać, czym są spowodowane i jak reklamować je u dostawców.
To poszerzenie szkolenia winiarskiego, ale zarazem większy nacisk na problemy związane ze sprzedażą wina. Techniki sprzedaży, zasady doboru i sprzedaży win na bankiet, wybór win na kieliszki. Przede wszystkim zaś odpowiedź na pytanie, jak budować kartę win tak by restauracja generowała przychody i zysk.
Szkolenia dotyczące szkła firmy Riedel i zastosowań w gastronomii, to z jednej strony szkolenie produktowe, demonstrujące gamę kieliszków, karafek i szklanek będących do dyspozycji restauracji, z drugiej zaś specjalne degustacje Riedel Glass Tasting, pokazujące możliwości specjalistycznych kieliszków do wina firmy Riedel. Uczestnicy przekonają się, jak ważny jest dobór odpowiedniego szkła do poszczególnych rodzajów win wytwarzanych z różnych odmian winorośli, w różnych regionach winiarskich. Te same wina podawane w różnych kieliszkach wcale nie pachną i nie smakują tak samo.