W trakcie szkolenia przekazujemy podstawową wiedzę o winie, głównych krajach produkujących wino i najważniejszych regionach winiarskich. Omawiamy podstawowe szczepy winorośli i systemy klasyfikacji win. Przekazujemy podstawowe zasady dotyczące serwisu wina w restauracji, obsługi klienta i podstawowe zasady doboru win do potraw.
Poszerzamy wiedzę na temat najważniejszych regionów winiarskich, winiarskich ikon, win bio i biodynamicznych oraz naturalnych. Włączamy elementy zarzadzania: sprzedaż win na kieliszki, przechowywanie wina, także otwartych butelek, obsługa reklamacji. Omawiamy szerzej temat wad wina, jak je rozpoznać, czym są spowodowane i jak reklamować je u dostawców.
Pogłebienie wiedzy dotyczącej winaze szczególnym naciskiem na problemy związane z jego sprzedażą. Techniki sprzedaży, zasady doboru i sprzedaży win na bankiet, wybór win na kieliszki. Praktyczne informacje i rady jak budować kartę win, by restauracja generowała większe przychody i zysk.
Przedstawienie jego zastosowania w gastronomii; to z jednej strony szkolenie produktowe, demonstrujące gamę kieliszków, karafek i szklanek będących do dyspozycji restauracji, z drugiej zaś specjalne degustacje Riedel Glass Tasting, prezentujące możliwości specjalistycznych kieliszków do wina firmy Riedel. Uczestnicy przekonają się, jak ważny jest dobór odpowiedniego szkła do poszczególnych rodzajów win wytwarzanych z różnych odmian winorośli, w różnych regionach winiarskich. Te same wina podawane w różnych kieliszkach nie pachną i nie smakują tak samo, a tym samym zły dobór szkła nie pozwala dostarczyć gościom pełnej satysfakcji z zamówionego wina.
Winkolekcja zawiera treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.
Treści na Winkolekcja.pl mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz.U. 2012 poz. 1356).
Winkolekcja używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, zbierając anonimowe dane dotyczące korzystania z portalu (strona wejścia, czas trwania wizyty, klikane linki, strona wyjścia, itd.) za pomocą
usługi Google Analytics lub podobnej. Zbierane dane są anonimowe – w żaden sposób nie pozwalają na identyfikację użytkownika.